iWoman.pl iWoman.pl

przejdź do listy blogów przejdź do serwisu

LogowanieRejestracja

Witamy,

Od zakończenia konkursu "Czego pragną kobiety" minęło kilka tygodni.

Przez dłuższy czas wysyłaliśmy nagrody, a w tym czasie zwyciężczyni konkursu Meksykanka zdążyła wrócić z Majorki.

Poniżej kilka wrażeń z wyjazdu:

"W piękne, ciepłe popołudnie 18 września zamieszkaliśmy w Porto Colom- sennym uroczym miasteczku na wschodnim wybrzeżu Majorki.

Pierwsze achy i echy przypadły lazurowej zatoczce  otoczonej skałami.
W tej zatoce przy szumie fal rozbijających się o skały korzystaliśmy z kąpieli i wylegiwaliśmy się na piaszczystej plaży.
Takich malowniczych zakątków dane nam było zobaczyć na Majorce jeszcze wiele zarówno na wschodnim jak i zachodnim wybrzeżu.

Pierwszy dzień poświęciliśmy na odpoczynek i radochę z ciepła, słońca i wakacji, ale już drugiego dnia poszliśmy zwiedzać okolice.
Dotarliśmy do portu gdzie były przycumowane łodzie z wielu krajów, piękne jachty i małe łódki rybackie. Wdrapywaliśmy się na skalne ścieżki by z góry podziwiać widoki na otwarte morze. Przestrzeń zapierała dech.
Jeszcze teraz kiedy zamknę oczy widzę tę przeogromną taflę lśniącej  wody, która gdzieś na końcu horyzontu łączy się z niebem w jeden wielki błękit.

Kolejnego dnia wypożyczyliśmy rowery. Rowerem to jednak szybciej. Najpierw pojechaliśmy do morskiej latarni. Tam znów karmiliśmy oczy widokami skalistych zatoczek i bezkresu otwartego morza.
Potem skierowaliśmy nasze rowery w stronę położonego w górach średniowiecznego zamku Santueri. Wspinaliśmy się w pocie nie tylko czoła przez prawie 3 godziny. Z powrotem było jakieś 20 minut na hamulcu...

Dzięki temu, że portal Iwoman uczynił mnie zwyciężczynią- zamiast szarych dni jak co dzień- spędziłam z rodziną tydzień na Majorce. O!"

2009-10-06 12:18
iWoman poleca Komentarze (11)